Kedudukan Reputasi Variety Show Pada Bulan March Diumumkan


Institut Penyelidikan Perniagaan Korea telah mendedahkan kedudukan reputasi jenama bulan ini untuk rancangan pelbagai!

Kedudukan tersebut ditentukan melalui analisis penyertaan pengguna, interaksi, liputan media, kesedaran komuniti dan indeks penonton bagi 50 program pelbagai popular, menggunakan data besar yang dikumpul dari 5 Februari hingga 5 Mac.

"Bintang Menembak" SBS (juga dikenali sebagai "Kick a Goal") mendahului senarai bulan ini dengan indeks reputasi jenama 4,522,630, menandakan peningkatan 35.89 peratus dalam markahnya sejak Februari. Frasa berpangkat tinggi dalam analisis kata kunci rancangan pelbagai bola sepak wanita termasuk "bola sepak", "Song So Hee" dan "Lee Chun Soo", manakala istilah berkaitan dengan kedudukan tertinggi termasuk "cabaran," "usaha" dan "menyertai. ” Sementara itu, analisis positif-negativiti program menunjukkan skor 76.87 peratus reaksi positif.

MBN "Atlet Negara Adalah Atlet Kebangsaan" (terjemahan literal) memasuki ranking pada detik terdekat dengan indeks reputasi jenama 4,260,566.

MBC "Bagaimana Anda Bermain?" menduduki tempat ketiga dengan indeks reputasi jenama 4,107,727 untuk Mac.

Akhirnya, "Home Alone" ("I Live Alone") MBC mendapat tempat keempat dengan indeks reputasi jenama 3,959,182, dan "Radio Star" MBC melengkapkan lima teratas dengan jumlah indeks 3,906,318.

Lihat 20 teratas untuk bulan ini di bawah!

  1. “Shooting Stars” (“Kick a Goal”)
  2. “National Athletes Are National Athletes”
  3. “How Do You Play?”
  4. “Home Alone” (“I Live Alone”)
  5. “Radio Star”
  6. “You Quiz on the Block”
  7. “Running Man”
  8. “My Little Old Boy”
  9. “2 Days & 1 Night Season 4”
  10. “Call of the Country”
  11. “Sing Again”
  12. “Knowing Bros” (“Ask Us Anything”)
  13. “The King of Mask Singer”
  14. “Tuesday Night Is the Best”
  15. “I Am Solo”
  16. “Immortal Songs”
  17. “Unexpected Business”
  18. “The Return of Superman”
  19. “My Golden Kids”
  20. “The Manager”

Post a Comment

Previous Post Next Post