Institut Penyelidikan Perniagaan Korea telah mendedahkan kedudukan reputasi jenama bulan ini untuk pelbagai rancangan!
Peringkat ditentukan melalui analisis penyertaan, interaksi, liputan media, kesadaran masyarakat, dan indeks penayangan pengguna dari 50 program pelbagai popular, menggunakan data besar yang dikumpulkan dari 1 Julai hingga 1 Ogos.
MBC "Bagaimana Anda Bermain?" menduduki tempat teratas bulan ini dengan indeks reputasi jenama 10,745,594, menandakan peningkatan skor 10.98 sejak Julai. Frasa peringkat tinggi dalam analisis kata kunci rancangan itu termasuk "Yoo Jae Suk," "SSAK3," dan "Lee Hyori," sementara istilah yang berkaitan dengan peringkat tertinggi termasuk "debut", "rakaman" dan "menderma". Analisis positif-negatif program menunjukkan skor reaksi positif 70.50 peratus.
MBC "Home Alone" ("I Live Alone") menduduki tempat kedua dalam kedudukan dengan indeks reputasi jenama 10,438,180, sementara "Love Call Center" TV Chosun mengikuti di belakang dengan jumlah indeks 10,357,220 untuk bulan Ogos.
Lihat 20 teratas untuk bulan ini di bawah!
- “How Do You Play?”
- “Home Alone”
- “Love Call Center”
- “My Ugly Duckling”
- “Balsam School” (literal translation)
- “Ask Us Anything”
- “The Manager”
- “Radio Star”
- “Voice Trot”
- “Wife’s Taste”
- “Running Man”
- “The Return of Superman”
- “House on Wheels”
- “Immortal Songs”
- “The King of Mask Singer”
- “Fun-staurant”
- “Where is My Home”
- “Three Meals a Day”
- “Video Star”
- “2 Days & 1 Night”