Institut Penyelidikan Perniagaan Korea telah mendedahkan kedudukan reputasi jenama bulan ini untuk pertunjukan pelbagai!
Kedudukan itu ditentukan menerusi analisis penyertaan pengguna, interaksi, liputan media, kesedaran komuniti, dan indeks penonton 50 program pelbagai popular, menggunakan data besar yang dikumpulkan dari 3 Mac hingga 4 April.
TV "Mister Trot" Chosun berada di puncak senarai dengan indeks reputasi jenama 4,407,379 untuk bulan April, menandakan peningkatan 20.64 peratus dalam skornya sejak bulan lalu. Frasa peringkat tinggi dalam analisis kata kunci program audisi termasuk "Im Young Woong," "undian teks," dan "penilaian," sementara istilah berkaitan dengan ranking tertinggi termasuk "suka," "bersyukur," dan "menang". Analisis positiviti-negatif menunjukkan bahawa skor positif 94.72 peratus tindak balas positif.
"Rumah Sendiri" MBC ("I Live Alone") juga mengekalkan kedudukannya di tempat kedua bulan ini. Pertunjukan realiti menikmati kenaikan 20.63 peratus dalam skor sejak Mac bagi indeks keseluruhan sebanyak 14,285,080.
Akhirnya, "Running Man" SBS menduduki tempat ketiga dalam ranking setelah melihat kenaikan 72.52 peratus dalam indeks reputasi jenamanya pada bulan ini. Jumlah skor menunjukkan kepada 8,692,930 untuk bulan April.
Semak 20 bulan teratas di bawah ini!
- “Mister Trot”
- “Home Alone”
- “Running Man”
- “Wife’s Taste”
- “Ask Us Anything”
- “My Ugly Duckling”
- “Radio Star”
- “Where is My Home”
- “Happy Together”
- “The Return of Superman”
- “How Do You Play?”
- “Fun-staurant”
- “Music Love”
- “The King of Mask Singer”
- “Heart Signal”
- “Love Call Center” (literal title)
- “Sugarman”
- “Mr. House Husband”
- “Delicious Rendezvous”
- “Same Bed, Different Dreams”