Song Ji Hyo, 2 PM's Junho, Snuper & Boy Story Meraikan Wave Korea di "KBEE 2018 Di Singapura"


KOREAN BRAND & ENTERTAINMENT EXPO 2018 (KBEE 
2018) DITERBITKAN PADA NOVEMBER 1 DAN 2 DI SINGAPURA MARINA BAY SANDS EXPO DAN PUSAT KONVENTION. PERKHIDMATAN DAN TEMPOH MENGENAI HALLYU STAR SONG JI HYO DAN K-POP IDOL LEE JUNHO 2PM BERSAMA DENGAN SNOKER ROOKIE DAN CINTA CHINA BOLEH MENGULANGKAN PERISTIWA.
KBEE 2018 adalah acara dua hari yang menggalakkan gaya hidup Korea melalui gelombang Korea, dan mampu memenuhi keinginan peminat Korea.




Booth dari jenama terkenal Korea telah dipersembahkan untuk mempamerkan produk mereka, termasuk persembahan solek K-beauty yang dilihat oleh para penonton yang bersemangat. Duta KBEE terus menambah keseronokan kepada para hadirin ketika mereka mengagumi acara tersebut dengan penambahan dan peminat kipas.

THE AMBASSADORS
Ayo Running Man Song Ji Hyo dipilih sebagai salah seorang duta KBEE, yang mempunyai lebih daripada lima juta pengikut SNS dan baru-baru ini menyimpulkan drama K-drama yang paling indah. Dia juga terkenal dengan kecantikannya yang Menarik, dan menjalankan pameran sendiri berjudul Song Ji Hyo's Beauty View.

Lee Jun Ho adalah duta lain KBEE, yang juga dikenali sebagai pemimpin kumpulan remaja K-pop 2PM yang popular. Dia telah menjadi seorang selebriti yang baik, yang telah membuat jalannya sendiri selama satu dekad dalam bidang yang berbeza. Dia juga mempunyai beberapa drama dalam k-drama seperti Ketua Kim, Hanya Antara Pencinta dan Wok Cinta. Konsert lima bandar baru-baru ini di Jepun juga merupakan kejayaan gemilang.


Seterusnya ialah Snooker bertindak sebagai pelopor K-pop enam orang anggota, yang juga dipilih sebagai duta. Kumpulan lelaki itu telah menerima perhatian positif sejak debutnya pada tahun 2015. Mereka telah tampil di pentas Singapura buat kali kedua kerana mereka juga turut menyertai acara K-pop mega terbaru berjudul Hallyu Popfest 2018.

Akhir sekali, JYP China dan Tencent Music Group, Boy Story, adalah duta termuda. Kumpulan lelaki Cina semua lelaki mempunyai usia purata 13 tahun.
Muda seperti mereka, kanak-kanak lelaki ini telah mendapat perhatian yang luar biasa walaupun sebelum mereka memulakan kerjaya. Empat trek yang dikeluarkan sehingga kini telah menduduki tangga lagu utama di China. Selain itu, video muzik mereka telah mencecah lebih 22 juta pandangan YouTube.

Post a Comment

Previous Post Next Post